czwartek, 18 sierpnia 2016

17 sierpnia, kolejny dzień „Lata w teatrze”.

Zostały nam tylko dwa dni do premiery spektaklu, więc jest bardzo dużo prób, ćwiczeń i przygotowań. Dzisiaj mieliśmy okazję uczestniczyć w jednej z takich prób - prawie generalnej. Dzisiejsze przygotowania odbywały się już z lalkami, które będą występować w piątek i sobotę. (Przypominam: piątek godz. 17, sobota godz. 13 - ZAPRASZAMY.) Gdy je zobaczyłam, byłam oszołomiona! Przypomniałam sobie, jak tydzień temu dziewczyny nieudolnie skrobały zwykłe, kwadratowe klocki z gąbki. Pomyślałam sobie wówczas: nigdy tego nie skończą. Teraz patrzyły na mnie z różnym wyrazem na twarzy prawie półtorametrowe lalki! Dziewczyny mogą być z siebie naprawdę dumne, bo gdyby nie ich praca, wysiłek i czas im poświęcony (lalkom), występ na pewno nie miałby takiej głębi i nie wywarłby na mnie aż takiego wrażenia. Teraz tylko ostatnie poprawki i możemy ze spokojem czekać na premierę! <3
~Werka 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz